بزرگ کوچک  -  سی دی رایگان

بزرگ کوچک - سی دی رایگان

هدیه عکسهای طبیعت زیبای خوانسار به شما عزیزان
بزرگ کوچک  -  سی دی رایگان

بزرگ کوچک - سی دی رایگان

هدیه عکسهای طبیعت زیبای خوانسار به شما عزیزان

تقدیم به همه عزیزان - خوانسار پاییز ۱۳۸۴

 

103

 

 

 

p31

 

 

 

pic4

 

نظرات 1 + ارسال نظر
گمشده(LOST) شنبه 19 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:30 ق.ظ http://www.gomshode.tk

... آخرشم باید بگم سلام ... سلام ... خیلی سعی کردم به جای سلام ، اولین کلامم رو با یه جمله ی قشنگ تقدیمی شروع کنم ... ولی هر چی فکر کردم چیزی که جدید و نو باشه به یادم نیومد ... از جمله های کلیشه ای و تکراری هم که متنفرم ... به هر هال تبریک رو نمیتونم نگم ... تبریک ... و این که ممنونم از لطفی که نسبت به من دارید و من رو مطلع کردید ... باز هم سر میزنم و از عکس ها و مطالب شما حتما استفاده میکنم ... و اینکه حداقل دفعه های بعدی جبران کنم ... لینک وبلاگتون رو هم توی وبلاگم گذاشتم ... فعلا ... /// راستی مثل اینکه اولین کلامم رو با آخرش شروع کردم ....!

اول واخر همه سلام ها یعنی نرم ولطیف رفتن وبودن در خلوت دوست
واما جمله نو همانا همدلی است هرجا وهر زمان
درحریم دوست سرک کشیدن مسرت بخش است حتی کلیشه ای آن
پذیرای منت عزیزی چون تو می باشم
بر این باورم که محبت دوست بی پایان است .
بزرگ کوچک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد